Cum asigurăm implicarea elevilor de acasă, în activități asincrone?

602

Odată cu trecerea procesului educațional pe online, apare oportunitatea de a regândi învățarea personalizată printr-una asincronă. Astfel, profesorii au posibilitatea să creeze o agendă dinamică și să facă lecțiile interactive în mediul virtual, utilizând diferite platforme și aplicații, accentul fiind pus pe cel ce învață, pe elev.

Varietate de programe și cursuri disponibile online este mare. Majoritatea profesorilor am adoptat atât învățarea sincronă pe platforme precum Google Meet sau alte platforme similare, dar mai ales învățarea asincronă, folosind platforma Google Classroom.

Recent, în cadrul Conferinței “Tehnologia face diferența” am întrebat profesorii cum implică elevii în activitățile asincrone, de acasă. Ce observații au din propria experiență, dar și cu ce sfaturi și sugestii pot veni pentru colegii lor. Mai jos puteți găsi ideile împărtășite, dar și un număr mare de platforme și aplicații care pot fi utilizate în procesul de predare-învățare asincron.

Creat cu Padlet

Mai jos vă propunem spre vizionare, intervenția Dnei Mariana Marin, Expert Educațional, Președintă AGIRoMd, la Conferința pentru cadrele didactice “Tehnologia face diferența”, care a vorbit despre pregătirea profesorilor din Moldova de digitalizare și viteza cu care se mișcă dezvoltarea sistemului educațional la noi, atribuit la tehnologiile moderne.

Foto: ID 140900023 © Ammentorp | Dreamstime.com

Imprimare