162

În efortul nostru de a realiza transformarea digitală în sistemul educațional din țară, Centrul Clasa Viitorului a organizat o serie de activități în vederea consolidării comunității profesorilor din rețeaua Clasa Viitorului. 

Peste 170 de profesori au participat la cele 11 evenimente organizate în școlile din rețea. 

Scopul acestor evenimente a fost de a facilita schimbul de experiență în utilizarea echipamentelor specifice Clasei Viitorului și de a încuraja o comunicare deschisă și colaborare între profesori.
Aceste sesiuni de formare au avut loc în laboratoarele Clasa Viitorului, amplasate în instituțiile de învățământ care au fost beneficiare ale dotărilor în cadrul primelor ediții ale proiectului Clasa Viitorului.

Prin intermediul acestor instruiri, profesorii au avut oportunitatea de a se familiariza mai profund cu tehnologiile moderne și metodele inovative de predare, pregătindu-se astfel să ofere elevilor o experiență educațională de calitate superioară.

Printre instituțiile care au găzduit aceste instruiri se numără:
LT „Gaudeamus”, mun. Chișinău
IPLT „Mihai Eminescu”, mun. Bălți
LT „Ion Luca Caragiale”, mun. Orhei
LT „Ștefan cel Mare și Sfânt”,
 s. Taraclia, r-nul Căușeni
LT „Meșterul Manole”, s. Sălcuța, r-nul Căușeni
LT „Vasile Alecsandri”, mun. Ungheni
LT „Petru Ștefănucă”, or. Ialoveni
LT „George Coșbuc”, mun. Bălți
LT „Mihai Eminescu”, mun. Edineț
LT „Mihail Sadoveanu”, or. Giurgiulești, r- nul Cahul
LT „Măgdăcești”, s. Măgdăcești, r-nul Criuleni

Eforturile acestei inițiative au fost coordonate cu dedicare de către Doamna Viorica Juc, managerul programelor educaționale din cadrul Clasei Viitorului și mai mulți profesori au avut oportunitatea de a fi în calitate de traineri.

În cadrul acestor întâlniri, profesorii au avut ocazia să împărtășească experiențele lor, să învețe unii de la alții și să dezvolte abilități și competențe esențiale pentru a-și îmbunătăți practica didactică.
Aceste eforturi nu numai că sprijină modernizarea sistemului educațional din Republica Moldova, dar și contribuie la formarea unei comunități profesionale solide și unite, gata să răspundă provocărilor și oportunităților pe care le aduce secolul 21 în domeniul educației.

Instruirile au fost organizate de către Centrul Național de Inovații Digitale în Educație „Clasa Viitorului” cu suportul financiar al USAID, Suediei și Marii Britanii prin Proiectul Tehnologiile Viitorului, în cadrul proiectului „Consolidarea rolului CNIDE Clasa Viitorului ca promotor al inovațiilor digitale în educație” implementat de către Fundația pentru Dezvoltare din Republica Moldova.

Imprimare