Educația istorică în școală și rolul ei în formarea identității naționale

63

La 24 aprilie a avut loc seminarul teoretico-practic al profesorilor de istoria românilor, istoria universală şi educaţie civică din raion Criuleni, cu tema: „Elemente metodologice ale educaţiei istorice în şcoală, privind formarea identităţii naţionale”.

Agenda a inclus trei ore publice: 
1.”Romanizarea geto-dacilor” în clasa a V-a, oră moderată de profesoara Angela Bruma.
2.”Anul 1600 – Mihai Viteazul” în clasa a VI-a, oră moderată de profesoara Elena Guzun.
3.”Cultura în epoca modernă” în clasa a VIII-a,oră moderată de profesoara Olesea Badan.

Florina Ilis afirmă că „Orice naţiune îşi are miturile ei culturale. Acest lucru este firesc şi chiar necesar în dezvoltarea istorică a unui popor.” Astfel, în cadrul orelor s-a pus un accent deosebit pe prezentarea istoriei așa cum este ea, însă folosind metode moderne și interactive. 

 

Imprimare

Actualizat la